تخفیف ویژه بلیت قطار سفرهای تابستانی: ارزانترین نرخ بلیت قطارهای بن ریل به همراه ظرفیت اختصاصی، فقط در سایت و اپلیکیشن بن ریل

کسب تنديس نقره‌اي حمايت از مصرف كنندگان

براي دومين سال پياپي بن ريل، تنديس نقره‌اي حمايت از مصرف كنندگان را كسب كرد. طی مراسمی كه روز يكشنبه ١٥ ارديبهشت ٩٨ با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن کنفرانس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، شرکت راه آهن شرقی بنیاد (بن‌ریل)  تندیس نقره‌اي سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را كسب كرد.

به گزارش روابط عمومي شركت بن ريل، اين شركت به عنوان تنها شركت از بخش ريلي كشور و به دليل رعايت حقوق مشتريان، کیفیت ارائه خدمات، رضایت‌ مندی مشتریان، شفافیت مالی، خدمات پس از فروش و قیمت محصول، به عنوان شركت حامي حقوق مصرف كنندگان انتخاب و شايسته كسب تنديس نقره‌ای شد.

شايان ذكر است براساس ارزيابي شاخص هاي عملكردي از سوي سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليدكنندگان، شركت بن ريل، سال گذشته نيز جزء شركت هاي برتر انتخاب و تنديس برنزي دريافت كرده بود و براي دومين سال پياپي، با ارتقاي عملكرد و بهبود رضايت مشتريان و ساير شاخص هاي ارزيابي شده، با روندي رو به رشد و يك درجه ارتقا، موفق به دريافت تنديس نقره‌اي شد.  

گفتنی است امسال و همزمان با سال رونق توليد ، ۵۴۰ بنگاه بر اساس شاخص هایی همچون خدمات پس از فروش، نیروی کار و کیفیت، شفافيت مالي و رضايت مشتريان، بررسي و  ۹۱ واحد برتر معرفی شدند که ۱۶ بنگاه ،تندیس طلایی؛ ۲۶ بنگاه ، تندیس نقرهای؛ ۹ بنگاه ، تندیس برنزی و ۵۱ بنگاه گواهی دریافت كردند.

شركت بن ريل با دارا بودن ناوگان جوان مسافري ريلي در كشور، و با در اختيار داشتن ۱۵۵ دستگاه واگن مسافري درجه يك ، سال گذشته نزدیک به دو ميليون مسافر را جا به جا نمود.

تاریخ : 98/02/15 بازدید: 463

کلمات کلیدی : تنديس نقره‌اي، کیفیت ارائه خدمات، رضایت‌ مندی مشتریان، شفافیت مالی

Loading ...