همسفر گرامی بن ریل، پیش فروش بلیت قطارهای بن ریل ویژه ایام شهادت امام رضا (ع) از ساعت 8 صبح روزیکشنبه 21 مهرآغاز شد.

خدمات متمایز بن ریل

 

باشگاه مشتریان (CRM)

شما مسافر عزیز با اولین سفرتان با قطار بن ریل عضوی از خانواده‌ی بزرگ همسفران بن ریل می‌شوید. باشگاه مشتریان بن ریل با عنوان "همسفران بن ریل" امکانات ویژه‌ای برای شما در‌نظر گرفته است. تخفیف‌های ویژه و شرکت در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای، هدیه‌ی بن ریل به شما همسفر عزیز است. علاوه بر این، اعضای باشگاه مشتریان بن ریل پیش از دیگران از اطلاعات پیش فروش بلیط قطارها مطلع می‌شوند و می‌توانند زودتر برای سفر (مخصوصا در تعطیلات و ایام شلوغ سال) برنامه‌ریزی و اقدام کنند. ضمنا تیم پشتیبانی بن ریل خبرها و خدمات جدید را به سرعت به اطلاع همسفران بن ریل می‌رساند.


پاسخگویی به شکایات

"سفر راحتی داشتی؟"
سوالی که معمولا خانواده و دوستان در مقصد از مسافر می‌پرسند.
هدف بن ریل جواب مثبت شما همسفر عزیز به این سوال است. تمام تلاش ما در بن ریل این است که شما در جواب بگویید: "عالی بود! فوق العاده!"
همسفران بن ریل با اولین سفر، متوجه تفاوت سیستم پشتیبانی و پاسخگویی بن ریل می‌شوند. ما همواره برای بهتر شدن، منتظر پیشنهادهای شما هستیم. در پشتیبانی بن ریل الگوی رسیدگی به شکایات مشتریان براساس استانداردهای ISO تهیه شده است تا به صورت جدی و از راه‌های مختلف به انتقادات شما همسفران عزیز رسیدگی کنیم. مرکز تماس بن ریل 7 روز هفته به صورت 24 ساعته آماده‌ی پاسخگویی به سوالات و پشتیبانی سفر شماست. کافیست با شماره تلفن 02141468888 تماس بگیرید و یا درخواستتان را به شماره 50005759 پیامک کنید. سفر به سبک ین ریل یعنی تجربه‌ی عالی و فوق العاده برای مسافر.


 

استقرار WIFI در واگن‌ها و قابلیت انتخاب فیلم

در قطار‌های بن ریل سیستم وای فای آفلاین تعبیه شده است. شما می‌توانید با اتصال به این شبکه به آرشیو کاملی از فیلم‌های ایرانی، خارجی و موسیقی دسترسی داشته باشید. متناسب با سلیقه خودتان فیلم و موسیقی انتخاب کنید و در مسیر سفرتان لذت ببرید.


 

پذیرایی و سرو غذا

یکی از دغدغه‌های مسافران، غذایی است که در سفر میل می‌کنند. بن ریل تجربه‌ی فوق العاده‌ای از عطر و طعم غذا را برای شما رقم می‌زند. بن ریل مسئولیت تهیه‌ی غذای قطارهای خود را به تهیه غذای فارسی، یکی از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین مطبخ‌های تهران، سپرده است تا خیال شما از سلامت و کیفیت غذا راحت باشد. علاوه بر این ما فکر ذائقه‌های مختلف را کرده‌ایم و منوی غذایی متنوعی را برایتان تدارک دیده‌ایم. غذاهای ایرانی، غذاهای مخصوص گیاهخواران و کم کالری و انواع اسنک‌ها درمنوی غذای بن ریل وجود دارد.

همچنین در قطار‌های بن ریل همواره انواع نوشیدنی‌های سرد وگرم آماده و قابل سرو می‌باشد. آب پرتقال، چای تازه دم، نسکافه داغ و دمنوش‌های گیاهی به دلخواه شما برایتان سرو می‌شود تا از همان ابتدا از همسفر شدن با بن ریل لذت ببرید.


سرویس درب تا درب

با سرویس "از مبدا تا مقصد با شما"، همسفران عزیز قطارهای بن ریل هرکجای تهران که باشند به راحتی می‌توانند به ایستگاه راه‌آهن بروند و یا از ایستگاه راه‌آهن مشهد به مقصدشان در شهر برسند. با این طرح مسافر دغدغه‌ی جابجایی، کرایه تاکسی اضافه و هدر رفتن زمان را نخواهد داشت. طرح از مبدا تا مقصد با شما، در سه بخش تاکسی سیر و سفر، بلیت مترو و سرویس مینی‌بوس همسفر اجرا می‌شود. این سرویس ویژه در حال حاضر مخصوص همسفران تهران و مشهد می‌باشد.


 

واگن ویژه توانیابان

ما معتقدیم توانیابان عزیز باید بتوانند به تنهایی و بدون نیاز به همراه، سفری فوق‌العاده را تجربه کنند. قطارهای بن ریل مجهز به واگن ویژه توانیابان می‌باشند. کوپه‌ها و سرویس بهداشتی این واگن‌ها طبق استانداردهای بین‌المللی مخصوص توانیابان طراحی شده است. شما همسفر عزیز لازم نیست هیچ گونه نگرانی بابت سوار و پیاده شدن، جابجایی درراهرو، استفاده از تختخواب و یا سرویس بهداشتی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو کوپه‌ی توانیابان کافیست با مرکز تماس شبانه روزی بن ریل به شماره 41468888-021 تماس بگیرید.


بسته ویژه خواب

یکی از اولویت‌های اصلی بن ریل در قطار و کوپه‌ها، پاکیزگی و بهداشت است. بن ریل بسته یکبار مصرف خواب دراختیار تمام مسافران قرار می‌دهد تا خوابی آسوده داشته باشند. همچنین با استفاده از پاپوش‌های داخل بسته برای ورود و خروج از کوپه نیاز به پوشیدن کفش نیست.


 

کافه سرگرمی

پیشنهاد سرگرم کننده بن ریل برای شما همسفر عزیز این است که در طول سفر سری به رستوران بزنید تا با بسته‌های متنوع بازی و سرگرمی شگفت‌زده شوید. ما در کافه سرگرمی برای شما انواع بازی‌های جذاب مثل؛ منچ و مارپله، شطرنج، فکر و بکر، جورچین، دوز و ... را تدارک دیده‌ایم. همچنین برای همسفران کوچک بن ریل، کارتون‌های جذاب و دفترچه‌ی نقاشی به همراه بسته‌ی مداد رنگی آماده کرده‌ایم تا یک اثر هنری قشنگ از سفر با قطار به یادگار داشته باشند. 


 

کتابخانه

تصور کنید که کنار پنجره‌ی قطار نشسته‌اید و از مسیر لذت می‌برید. کو‌ه‌های بلند، بیابان داغ و دشت‌های سرسبز به سرعت از کنارتان عبور می‌کنند. یک استکان چای روی میز است و شما در حال ورق زدن کتاب مورد علاقه‌تان. در تمام طول سفر یک کتابخانه همراه شماست. هر زمان که اراده کنید می‌توانید به رستوران قطار بروید، کتاب یا مجله دلخواهتان را از کتابخانه بردارید و مطالعه کنید. سفر با کتاب و مجله خاطره‌ای است از سفر به سبک بن ریل.


صندلی کودک

از دیگر خدمات فوق‌العاده‌ای که بن ریل برای آسایش همسفران کوچک و خانواده‌هایشان در‌نظر گرفته، صندلی کودک است. خدمتی با صورت رایگان در اختیار مسافران عزیز قرار داده می‌شود. اگر با دلبند خردسالتان سفر می‌کنید، لازم نیست در کل مسیر او را در آغوشتان نگه دارید یا نگران افتادن او از صندلی قطار باشید. کافیست از مهماندار درخواست صندلی کودک کنید تا خیالتان از امنیت کودک راحت باشد.


پیجر بیدارباش نماز

دیگر نگران خواب ماندن برای نماز صبح نباشید، درب کوپه را ببندید و راحت بخوابید. بن ریل برای آسایش شما همسفر محترم سیستم اعلام وقت نماز مهیا کرده است. همکاران ما پیجری در اختیارتان قرار می‌دهند که کافیست آن را کنار بالشتان بگذارید تا هنگام توقف قطار برای نماز، با صدای لرزش شما را بیدار کند. طاعاتتان قبول.


 

توزیع روزنامه و مجله

امروزه اکثر ما اخبار را از طریق گوشی‌های تلفن همراه دریافت می‌کنیم. حتی در گوشی‌هایمان کانال و مجلات آنلاین خبری داریم. سفر با قطارهای بن ریل فرصت دوباره روزنامه دست گرفتن و لذت مجله خواندن را برای شما فراهم می‌کند. شاید مثل قدیم هوس جدول حل کردن با خودکار به سرتان بزند! ما در تمام کوپه‌ها برای شما مجله و روزنامه درنظر گرفته‌ایم.

Loading ...